Mine Kategorier

Gøteborg 2013

Hjemme fra Gøteborg

• 16.09.2013 00:17 Skriv en kommentar

• Hei! Nå har jeg vært hjemme en stund og har fått slappet av en del, har bl.a. sett på Man of steel med pappa (den nye supermann filmen). Jeg har alltid likt supermann og filmen var bra, men veldig lang og kunne bli litt langtråkig for min del, men det er greit å ha sett den.

Jeg og Oda dro ut på byen i Gøteborg igår og det var greit med liv og folk. Siden vi stod opp såpass tidlig på morgenen ble jeg ganske sliten og trøtt utover og orket ikke like mye som Oda, som ble litt lenger enn meg. Det var deilig å komme seg i sengs for å si det sånn, vi hadde en lang dag med Liseberg og shopping, det tar på skal jeg si dere. Antrekket jeg hadde på ser dere på bilde her, det ble et typisk bilde i speilet denne gangen:-)

Cardiganen jeg hadde på meg var ett av kjøpene fra igår, jeg kjøpte den på H&M og den er super deilig og myk. Jeg tenker at jeg skal få lagt ut alle innkjøpene mine imorgen.

Helgen har ellers vært super og jeg har kost meg masse. Det er viktig med en girltrip innimellom og få kommet seg vekk fra sin egen by for noen dager.

Bukse - H&M// T-skjorte - Gina Tricot// Cardigan - H&M// Smykke - Oda sitt (tror det er fra Støy).

• Publisert: 16.09.2013, 00:17
  • 1 kommentarer

Liseberg og shopping

• 14.09.2013 17:41 Skriv en kommentar
  • Hei, gårsdagen gikk overraskende bra, jeg og Oda kom oss på riktig buss mot Gøteborg og fra bussterminalen her i Gøteborg tok vi taxi videre til hotellet vårt. Hotellet skuffa litt, men det er ganske så koselig uansett da, så det overlever vi:-) Vi gikk nesten ut med en gang igår og fikk oss noe å spise, så dro vi hjem på hotellrommet og sov litt.

Nå sitter jeg og Oda på hotellrommet og er slitne som få! Vi stod opp tidlig idag og spiste frokost på hotellet Vi var utafor Liseberg sånn halv 11, men fant ut at det åpnet ikke før 11, haha! Når vi endelig kom inn gikk vi og tok Balder, berg og dalbanen. Jeg er ikke såå fan av karuseller, men det gikk helt greit, jeg lo etterhvert, men det er pågrunn av latteren til Oda, haha. Etter det gikk vi og tok tømmerstokken som jeg greide å glemme mobilen min i, men fikk HELDIGVIS den tilbake etter at den fikk en runde på tur alene stakkar, men det gikk bra, fjoo! Etter denne gikk vi å tok "höjdskrekken", fyy den er ikke noe for de med høydeskrekk (altså meg), men vi endte opp med å ta den to ganger på rad.. Oda er litt tøffere enn meg, så hun måtte ta en karusell alene stakkar, men jeg takler ikke alt mulig!

Når vi var ferdig med alt, slappet vi av litt med sukkerspinn og deretter bestemte vi oss for å dra og shoppe "litt". Det ble ikke litt for å si det sånn, huff.. Men jeg er veldig fornøyd med dagen uansett hvor blakk jeg har blitt! Nå skal vi dusje og ordne oss også tar vi turen ut etterhvert. Innkjøpene mine kommer nok ut i løpet av noen dager!

• Publisert: 14.09.2013, 17:41
  • 4 kommentarer

Dagens antrekk: klar for Gøteborg

• 13.09.2013 13:58 Skriv en kommentar
  • Heihei, nå er jeg ferdig ordnet og pakket for å dra til Gøteborg etterpå. Oda slutter på jobb 15:30 så da drar jeg og henter henne også drar vi med bussen etter det. Gleder meg! Snart må jeg vel få i meg noe frokost, har skikkelig lyst på kinamat så jeg tror jeg drar innom et sted i byen å kjøper meg det når jeg skal levere hunden min til mamma for helgen:-)

Sko - Vans// Bukse - BikBok// Topp - BikBok// Belte - BikBok// Jakke - Levi's// Ryggsekk - Marked

• Publisert: 13.09.2013, 13:58
  • 14 kommentarer

Göteborg

• 12.09.2013 14:19 Skriv en kommentar
  • For noen dager siden bestemte jeg og Oda oss for å dra en tur til Gøteborg denne helga for å finne på noe annet enn å bare være her hjemme. Oda hadde nemlig bursdag her om dagen og fyllte hele de spennende årene; 19.. Haha. Men dette blir jo da en liten feiring av henne.

Vi bestillte buss fordi toget ikke gikk når vi ville det skulle gå, og hotellrom på "Hotell Liseberg Heden". Oda jobber jo hele tiden så det skal bli godt å være med ho i et par dager når hun har fri, vi tenkte vi skulle sjekke ut utelivet i Gøteborg, og så på lørdag tenkte vi å dra en tur på Liseberg, siden vi først er i Gøteborg. Kan ikke huske sist jeg var på Liseberg, så det skal bli koselig tror jeg, ta masse karuseller og spise sukkerspinn.

Til venstre et av hotellrommene som er på hotellet vi skal på, synes det var utrolig kult, så satser på at vi ender opp på et rom som dette.