Mine Kategorier

Gteborg 2013

Hjemme fra Gteborg

• 16.09.2013 00:17 Skriv en kommentar

• Hei! N har jeg vrt hjemme en stund og har ftt slappet av en del, har bl.a. sett p Man of steel med pappa (den nye supermann filmen). Jeg har alltid likt supermann og filmen var bra, men veldig lang og kunne bli litt langtrkig for min del, men det er greit ha sett den.

Jeg og Oda dro ut p byen i Gteborg igr og det var greit med liv og folk. Siden vi stod opp spass tidlig p morgenen ble jeg ganske sliten og trtt utover og orket ikke like mye som Oda, som ble litt lenger enn meg. Det var deilig komme seg i sengs for si det snn, vi hadde en lang dag med Liseberg og shopping, det tar p skal jeg si dere. Antrekket jeg hadde p ser dere p bilde her, det ble et typisk bilde i speilet denne gangen:-)

Cardiganen jeg hadde p meg var ett av kjpene fra igr, jeg kjpte den p H&M og den er super deilig og myk. Jeg tenker at jeg skal f lagt ut alle innkjpene mine imorgen.

Helgen har ellers vrt super og jeg har kost meg masse. Det er viktig med en girltrip innimellom og f kommet seg vekk fra sin egen by for noen dager.

Bukse - H&M// T-skjorte - Gina Tricot// Cardigan - H&M// Smykke - Oda sitt (tror det er fra Sty).

• Publisert: 16.09.2013, 00:17
  • 1 kommentarer

Liseberg og shopping

• 14.09.2013 17:41 Skriv en kommentar
  • Hei, grsdagen gikk overraskende bra, jeg og Oda kom oss p riktig buss mot Gteborg og fra bussterminalen her i Gteborg tok vi taxi videre til hotellet vrt. Hotellet skuffa litt, men det er ganske s koselig uansett da, s det overlever vi:-) Vi gikk nesten ut med en gang igr og fikk oss noe spise, s dro vi hjem p hotellrommet og sov litt.

N sitter jeg og Oda p hotellrommet og er slitne som f! Vi stod opp tidlig idag og spiste frokost p hotellet Vi var utafor Liseberg snn halv 11, men fant ut at det pnet ikke fr 11, haha! Nr vi endelig kom inn gikk vi og tok Balder, berg og dalbanen. Jeg er ikke s fan av karuseller, men det gikk helt greit, jeg lo etterhvert, men det er pgrunn av latteren til Oda, haha. Etter det gikk vi og tok tmmerstokken som jeg greide glemme mobilen min i, men fikk HELDIGVIS den tilbake etter at den fikk en runde p tur alene stakkar, men det gikk bra, fjoo! Etter denne gikk vi tok "hjdskrekken", fyy den er ikke noe for de med hydeskrekk (alts meg), men vi endte opp med ta den to ganger p rad.. Oda er litt tffere enn meg, s hun mtte ta en karusell alene stakkar, men jeg takler ikke alt mulig!

Nr vi var ferdig med alt, slappet vi av litt med sukkerspinn og deretter bestemte vi oss for dra og shoppe "litt". Det ble ikke litt for si det snn, huff.. Men jeg er veldig fornyd med dagen uansett hvor blakk jeg har blitt! N skal vi dusje og ordne oss ogs tar vi turen ut etterhvert. Innkjpene mine kommer nok ut i lpet av noen dager!

• Publisert: 14.09.2013, 17:41
  • 4 kommentarer

Dagens antrekk: klar for Gteborg

• 13.09.2013 13:58 Skriv en kommentar
  • Heihei, n er jeg ferdig ordnet og pakket for dra til Gteborg etterp. Oda slutter p jobb 15:30 s da drar jeg og henter henne ogs drar vi med bussen etter det. Gleder meg! Snart m jeg vel f i meg noe frokost, har skikkelig lyst p kinamat s jeg tror jeg drar innom et sted i byen kjper meg det nr jeg skal levere hunden min til mamma for helgen:-)

Sko - Vans// Bukse - BikBok// Topp - BikBok// Belte - BikBok// Jakke - Levi's// Ryggsekk - Marked

• Publisert: 13.09.2013, 13:58
  • 14 kommentarer

Gteborg

• 12.09.2013 14:19 Skriv en kommentar
  • For noen dager siden bestemte jeg og Oda ossfor dra en tur til Gteborg denne helga for finne p noe annet enn bare vre her hjemme. Oda hadde nemlig bursdag her om dagen og fyllte hele de spennende rene; 19.. Haha. Men dette blir jo da en liten feiring av henne.

Vi bestillte buss fordi toget ikke gikk nr vi ville det skulle g, og hotellrom p "Hotell Liseberg Heden". Oda jobber jo hele tiden s det skal bli godt vre med ho i et par dager nr hun har fri, vi tenkte vi skulle sjekke ut utelivet i Gteborg, og s p lrdag tenkte vi dra en tur p Liseberg, siden vi frst er i Gteborg. Kan ikke huske sist jeg var p Liseberg, s det skal bli koselig tror jeg, ta masse karuseller og spise sukkerspinn.

Til venstre et av hotellrommene som er p hotellet vi skal p, synes det var utrolig kult, s satser p at vi ender opp p et rom som dette.