Mine Kategorier

Cruise i Karibien pt. 3

• 26.09.2017 22:13 Skriv en kommentar
  • SNDAG, 11 SEPTEMBER, 2016, 16:25

N kommer tredje og siste del av turen i Karibien😊☀

Fredagen var den 6. dagen vi hadde vrt p vannet og da kom vi frem til ya St.Kitts. Her var ikke vannet turkist som p de to andre stedene, men like sjarmerende og et kjempe fint sted! Jeg og mamma var de to frste ut av skipet denne dagen faktisk, haha, ivrige turister! Vi tok en taxi til en strand vi hrte var best, n husker jeg selvflgelig ikke navnet p denne stranda.. Siden vi var frst ut av skipet, var vi ogs de frste p stranda. Veldig deilig bare vre oss to, selvom det ikke varte s lenge. Utover dagen fylte det seg greit opp med mennesker, s etterhvert dro vi inn til byen for ta en titt i butikkene.

Det var veldig koselig gater p St. Kitts og veldig mange suvernirbutikker, alltid like morsomt titte p masse rart.

Nr dagen var over p St. Kitts s snudde skipet og vi reiste i to dager p vannet fr vi kom frem til Fort Lauderdale igjen, det er sykt hvor fort tiden gr nr man er p ferie, jeg savner det allerede😢

• Publisert: 26.09.2017, 22:13
  • Karibien 2016

Cruise i Karibien pt. 2

• 26.09.2017 22:07 Skriv en kommentar
  • MANDAG, 5 SEPTEMBER, 2016, 13:16

Hei dere, n kommer andre del av ferien min i Karibien😊

Etter vi returnerte fra Bahamas den 2. dagen p cruise s var vi p sjen i to dager fr vi kom frem til neste y p planen. P onsdagen kom vi alts frem til St. Thomas og det frste som mter oss er det sykt fine vannet.

St. Thomas var en veldig fin y, jeg og mamma var p en strand som heter Magens Bay og en tur i byen. Den store forskjellen fra Bahamas til St. Thomas er at det var overfylt med mennesker p stranda p St. Thomas og det er ikke jeg s fan av. Jeg liker best rolige strender med noen f mennesker, spesielt med tanke p at man m g sikksakk i vannet for finne et sted det ikke er noen andre. S det var egentlig det eneste minuset med St. Thomas, ellers var det kjempe fint!☀

​Dette er Magens Bay, som dere ser er det en veldig fin strand med turkist vann og hvit sand, men folkemengden delegger en del.

• Publisert: 26.09.2017, 22:07
  • Karibien 2016

Cruise i Karibien pt. 1

• 26.09.2017 22:03 Skriv en kommentar
  • TORSDAG, 1 SEPTEMBER, 2016, 16:46

Denne turen vil jeg dele opp i tre deler, siden vi var p tre steder til sammen, s stay tuned for more😊

(Vr forberedt p bildedryss og en hel del med tekst)

Det er over en uke siden jeg kom hjem fra ferien min i Karibien allerede, det virker s fjernt! Jeg har absolutt vrt drlig p oppdatere her inne og tenkte siden jeg har alle mine andre reiser her, s m jeg jo ha minner fra cruiset i Karibien ogs.

Den 13 august satt alts jeg og mamma snuta vr mot Fort Lauderdale i Florida hvor vi skulle vre en natt fr cruiset startet.

Etter ca. 24 timer med reising kom vi oss endelig frem og hev oss i senga og sov til dagen etter. Vi rakk ikke mer enn en frokost p hotellet og s tok vi sjfr til havna der skipet var. Jeg har aldri vrt p cruise tidligere s dette var en helt annen mte for meg reise p enn tidligere.

Vi brukte litt tid p bli kjent med alt og s la vi oss pal foran det ene bassenget.

Dagen gikk overraskende fort og klokka 7 dagen etter var vi i havna p Bahamas allerede. HERREgud for en drm. Jeg har alltid hatt lyst til dra til Bahamas og se p det fine vannet og ikke minst se det fine hotellet som heter Atlantis. Dette hotellet har jeg sett i filmen "Holiday in the sun" med Olsen-tvillingene (hvem var vel ikke fan av de for 10 r siden?) og har bare alltid hatt lyst til beske det. Nr vi satt oss til frokost tidlig den morningen s tror dere ikke sren meg vi legger til ved en kai som gir utsikt rett mot det hotellet?? Uvirkelig.

Etter frokost s tok vi taxi til nettopp dette hotellet og fikk etter mye om og men kommet oss inn der og videre til en nydelig strand. Jeg tror aldri jeg har sett s klart og fint vann fr og ikke minst turkist😍

Etter noen timer med sol og bad dro vi videre til byen for titte litt, det var s koselig der!

Tenker jeg runder av her og kommer tilbake med flere bilder fra bde St.Thomas og St. Kitts.

Dette bilde ble tatt gjennom vinduet ved frokostbordet nr vi hadde kommet til Bahamas. Dette er alts Atlantis hotellet!