Mine Kategorier

Bildedryss: Tallinn

• 26.09.2017 20:51 Skriv en kommentar
  • LØRDAG, 14 MAI, 2016, 16:29

Nå har vi kommet tilbake på hotellrommet etter en dag i Old Town i Tallinn!

Vi startet dagen med frokost, hvor jeg spiste *kremt* 8 pizzabiter og hvitløksbrød! Greit sulten! Vi ble sittende et par timer på restauranten vi valgte, siden det regnet en del dråper og siden vi ikke hadde dårlig tid ventet vi til regnet gikk over☺️ ellers har vi bare gått rundt og tittet, det er så sykt mange fine bygninger her, så tiden har gått veldig fort egentlig. Ine er i dusjen nå, så er det min tur etterpå, når vi er klare skal vi ta en tur ut🎉

Gratisdesignet

• 26.09.2017 20:46 Skriv en kommentar
  • LØRDAG, 14 MAI, 2016, 09:01

Hei, lenge siden sist!

Igår dro jeg og en kollega til Tallinn, bare for å gjøre noe ut av ferien vi har frem til onsdag. Vi kom frem igår i sånn halv 6 tiden og tok taxi til hotellet.

Etter at vi sjekket inn og fikk ladet litt mobiler, gikk vi for å ta bussen inn til sentrum. Når vi bestilte hotellet sjekket vi nemlig ikke hvordan hotellet lå i forhold til sentrum, og det ligger 15-20 minutter unna med buss fant vi ut, så vi dropper å gå dit, haha!

Når vi kom frem til "city center" og Old Town ble jeg faktisk veldig positivt overrasket, for en sykt søt og koselig by! Veldig små gater med brostein overalt og med bygninger i alle forskjellige farger. Vi spiste middag og satt og koste oss frem til klokka ble 10 også fant vi oss en taxi tilbake, da bussene hadde sluttet å gå.

Idag har vi ingen spesifikke planer, vi skal få tittet mer på byen og først og fremst spise frokost. Jeg er våken nå, men må snart vekke Ine som sover søtt enda😝 idag blir det masse bilder, så stay tuned!