Mine Kategorier

Tenerife 2015

Hjem til blåsvekk vær

• 12.04.2015 19:38 Skriv en kommentar
  • Nå ligger jeg planta i sofaen og skal se alle Paradise Hotel episodene som var forrige uke med potetgull og dip! Jeg har vært våken siden kvart på 5 norsk tid og merker jeg er klar for senga siden jeg ikke har sovet på flyet!

De siste dagene latet vi oss bare på stranda og bassenget og prøvd å bli brun som bare det! Har fått en del fregner i ansiktet og blitt litt brun, men skulle gjerne blitt brunere altså! Menmen, jeg får vente til italia står for tur:-D

Igår etter bassenget gikk jeg og tok tre tattoveringer på et sted rett ved hotellet, jeg tok en palme bak beinet + en måne og en pil på fingrene. Har ikke bilder av de på fingrene, for det er ikke så lett å ta bilder av, hehe!

• Publisert: 12.04.2015, 19:38
  • 0 kommentarer

Loro Parque

• 09.04.2015 22:21 Skriv en kommentar
  • Herregud, for en dag!

Idag stod vi opp halv 8, dauslitne av å ikke gjøre en shit, og klare for en dag i Loro Parque. Vi gikk innom supermarkedet som ligger ved siden av/under hotellet, og kjøpte oss en ferdigsmurt baguett som vi tok med på bussen. Når vi hadde kjørt i typ 15 min fant vi ut at det var en plass for lite i bussen, så vi måtte vente i 30 minutter for at en ny buss skulle komme å hente oss, bussturen ble lang for å si det sånn!

Når vi endelig kom frem var det bare å gå rett til spekkhogger-showet. Showet var utrolig bra og jeg syns det er så nydelig og utrolig at de er så lydige. De sa at de fleste av spekkhoggerne har blitt reddet fra å dø, og det syns jeg er fint!

Etter det var det å titte litt rundt på alle de forskjellige og spesielle dyrene, det er så sinnsykt moro!

Etter at vi spiste italiensk til lunsj gikk vi for å se på et papegøye-show. Mange forskjellige og kule papegøyer, eneste nedturen var at showet var på spansk og noen ganger ble oversatt til tysk, jeg skjønte jo nada.. Neste var det bare å hive seg på sjøløve-showet, det var noe av det bedre jeg har sett! Så utrolig flinke, og for noen herlige personligheter dyrene har altså!

Med fem minutters mellomrom løp vi gjennom parken for å rekke delfin-showet! Dette var også kjempe bra, mange forskjellige triks og herlige personligheter her også!

Jeg trenger ikke si mer, dere kan heller se på alle de fine bildene jeg har fått tatt av de fotogene dyra! For en herlig dag altså:-)

• Publisert: 09.04.2015, 22:21
  • 2 kommentarer

By the pool

• 08.04.2015 19:47 Skriv en kommentar
  • Idag har vi bare ligget ved bassenget og jeg har for det mesteparten solt meg med klær på fordi jeg er så rød, haha! Neste sydentur må jeg lære meg å smøre med høyere faktor..

Jeg har heldigvis fått solt bakbeina siden jeg ikke er brent der, så begynner endelig å få litt farge her også! Solbrentheten begynner å dabbe av, så iløpet av morgendagen er det nok borte siden vi ikke skal være i solen.

Det ble kinamat til lunsj idag, det er så sinnsykt godt og slår aldri feil!

Nå sitter vi på en restaurant som heter Martini og det er kjempe fint her, jeg venter på en pizza margharita!

• Publisert: 08.04.2015, 19:47
  • 4 kommentarer

Gårsdagen

• 08.04.2015 19:40 Skriv en kommentar
  • Igår var vi ganske brente foran på kroppen, så vi gikk til stranda og solte oss bak hele dagen. Var kanskje like greit, siden baksiden er det kjedeligste å sole! Vi koste oss med en drink og nøt solen som kom i tolvtiden. Vi spiste lunsj ved stranda da også, jeg spiste spaghetti med tomatsaus og Kaja spiste pizza.

Når vi var ferdige med å sole oss, gikk vi rett på Hard Rock Cafe for å spise middag siden vi var så slitne og visste at vi ikke orka å gå ut etter vi hadde dusja. Her spiste jeg kylling med mac & cheese, og det var såå godt! På kvelden slappet vi bare av helt til vi la oss for å sove. Deilig med avslappende ferie!

• Publisert: 08.04.2015, 19:40

En halv dag i solen

• 06.04.2015 21:42 Skriv en kommentar
  • Idag ringte alarmen kvart på 8 og jeg og Kaja stod opp for å gjøre oss klare til stranda, men det var jo søren ikke noe sol å se.. Vi gikk derfor litt rundt etter frokost for å finne frem til en strand og vi fant ut at vi ville til Playa de las Vistas. Her var vi 10-halv 11 tiden selvom det var veldig overskyet. Vi ble der med opptimismen vår og lå i bikini med overskyet vær. Etter en stund kom solen frem i ca. 15 minutter og etter dette ga vi smått opp. Vi gikk derfor i ett-tiden og spiste lunsj, jeg spiste tomatsuppe som vanlig og Kaja spiste kylling. Etter vi var ferdige her, tenkte vi å gå tilbake til hotellet, men heldigvis ble vi igjen, for rundt halv 3 tiden kom solen for fullt og vi fikk solt oss masse. Nå er vi smårøde og fornøyde med dagen.

Vi kom nettopp inn på rommet igjen etter å ha spist buffét på en kinarestaurant utenfor hotellet. Nå tenkte vi at vi bare skal slappe av med godis før vi legger oss for kvelden. Usosial ungdom, haha!

Jeg har blitt liitt brun idag heldigvis, det liker jeg!

• Publisert: 06.04.2015, 21:42
  • 0 kommentarer

Fremme på Tenerife

• 06.04.2015 09:39 Skriv en kommentar
  • Igår kveld kom vi frem til hotellet ved 8 tiden og hotellet er sykt fint! Vi gikk rett opp på rommet og skiftet, også gikk vi rett utenfor hotellet og spiste middag. Begge to spiste kyllingbryst med chips og ris med forskjellige sauser, det var sykt godt!

Når vi var gode og mette gikk vi på supermarkedet og kjøpte frokost som vi sitter og spiser nå:-) det er smått overskya nå, men det kan se ut som det lysner så vi drar snart på stranda!

• Publisert: 06.04.2015, 09:39

Imorgen drar vi!

• 04.04.2015 17:39 Skriv en kommentar
  • Idag er det duket for bursdagen til Julie som blir 21 år til torsdag! Jeg er ferdig pynta og sitter egentlig bare og venter på å gå :-D

Imorgen er det avreise til Tenerife, og nå merker jeg at jeg er klar som bare det, jeg er ferdig pakket ganske snart også! Jeg tar med meg speilrefleksen og Macen og vil veldig gjerne blogge så mye jeg kan!

• Publisert: 04.04.2015, 17:39

Snart avreise

• 26.03.2015 13:26 Skriv en kommentar
  • Nå er det ti dager til jeg og Kaja drar til Tenerife, og herregud så klar jeg er! Har allerede pakket ferdig kofferten, nesten i allefall. Det blir så godt med sol, lukten av solkrem, cocktailer, vann og strand.